Sprzedaż!
W 650 A1-A4 1999-2002 DID HIPER WZMOCNIONY ZŁOTY

KAWASAKI W 650 A1-A4 1999-2002 ZESTAW NAPĘDOWY DID HIPER WZMOCNIONY ZŁOTY

569,00 zł brutto.

Zestaw napędowy do KAWASAKI W 650 A1-A4 1999-2002 w skład, którego wchodzi:

-łańcuch firmy DID: DID525ZVMX 104 X-RING HIPER WZMOCNIONY ZŁOTY

-zębatka przód: JTF520-15 zębów z tłumikiem drgań albo odpowiednik SUNSTAR

-zębatka tył: JTR498-39 zębów albo odpowiednik SUNSTAR

UWAGA

W pierwszej kolejności wysyłamy zębatki JT SPROCKET chyba, że klient zaznaczy chęć zębatek SUNSTAR

kontakt telefoniczny 100% oryginał! koszty wysyłki

Zestaw napędowy do KAWASAKI W 650 A1-A4 1999-2002 w skład, którego wchodzi:

 

-łańcuch firmy DID: DID525ZVMX104 OGNIW X-RING HIPER WZMOCNIONY ZŁOTY

-zębatka przód: JTF520-15 ZĘBÓW z tłumikiem drgań albo odpowiednik SUNSTAR

-zębatka tył: JTR498-39 ZĘBÓW albo odpowiednik SUNSTAR

 

UWAGA

W pierwszej kolejności wysyłamy zębatki JT SPROCKET chyba, że klient zaznaczy chęć zębatek SUNSTAR

Jakością i trwałością obie firmy są na porównywalnym poziomie!

 

Oznaczenia wytrzymałości łańcuchów:

V/V2 - wzmocniony O-ring

 

VX/VX3 - wzmocniony X-ring

ZVM-X/ZVMX - hiper wzmocniony X-ring

 

VT/VT2 - super wzmocniony X-ring wąski

 

NZ/NZ2 - super wzmocniony bezoringowy

ERT/ERT2 - hiper wzmocniony bezoringowy

MX/MX2 - ultra wzmocniony bezoringowy


W przypadku konieczności dobrania innej liczby zębów prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów dostępności i ceny!

 

Istnieje możliwość wysyłki zakutego łańcucha.

Prosimy o taką informację w uwagach po zakupie w innym przypadku wysyłamy z dołączonym elementem łączącym (zapinka bądź zakuwka w zależności od typu łańcucha)

 

Sprzedawane przez nas elementy zestawu napędowego są najwyższej jakości i są w 100% oryginalne!

Na całość zestawu napędowego dajemy gwarancję

 

 

UWAGI

Pamiętaj, że odpowiednia obsługa napędu motocyklowego może wydłużyć czas eksploatacji nawet o 100%! Regularne sprawdzanie stanu napięcia łańcucha oraz zużycia zębatek zwiększa Twoje bezpieczeństwo oraz komfort jazdy. Prawidłowy luz jaki powinien być na łańcuchu w motocyklu przeznaczonym na szosę to około 20-30mm, a dla motocykli terenowych około 30-45mm.

 Nie zapomnij o czyszczeniu i smarowaniu łańcucha!

Łańcuch powinien być czyszczony i smarowany co 300-500km i zawsze po jeździe w deszczu. Pomagają w tym specjalne szczotki oraz preparaty, które można także dostać u nas w sklepie.

W razie pytań i wątpliwości z doborem napędu jak i jego odpowiednią eksploatacją służymy pomocą!

 Zespół: NapedMotocyklowy.pl

 

nr wew. 20.89.3.3a1.999ra

Podobne Produkty